tirsdag den 13. marts 2012

Elsker også at lave kager!

 Jeg elsker at bage og bruge tid på at pynte kager. Jeg har været på et par kagekurser her, hvilket jeg synes er rigtig godt og hyggeligt.
Denne kage med cars har jeg lavet til en dobbelt drenge fødselsdag, og den faldt i god smag.
 Denne kage lavede jeg til mine børns 1 og 2 års fødselsdag, og Juliane snakker stadig om den.

 Disse islagkager lavede jeg til min nevøs konfirmation, han var meget imponeret. (Han går meget op i akvarier, derfor fisk)




 Disse cup cakes var noget af det første jeg lavede, som var på cup cakes kursus.
 Denne kage var min allerførste kage, den blev lavet til min mands niece. Det er en pengegave til konfirmation, så der er en lille dåse med penge i midten.
Her lidt mini cup cakes til at børnene kunne have med i dagpleje til fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar