torsdag den 10. maj 2012

Børnehave start.

 Her står Juliane klar til sin første dag i børnehaven, det er ingen problem skal jo ha mor med :-)
De første dage i børnehaven gik rigtig fint, men de sidste to dage har hun ikke synes det var sjovt at blive afleveret.
Specielt idag gjorde mit morhjerte rigtig ondt, hun græd hele vejen i bilen og sagde bare " jeg vil hjem, jeg vil hjem" men havde heldigvis god tid, så jeg blev lidt ved hende inden jeg tog afsked. Hun blev lidt ked af det igen, men har hørt det gik hurtigt over efter jeg var kørt.
Når hun kommer hjem fortæller hun heldigvis at det har været en god dag, så det er jo dejligt.
 Lidt leg med lillebror, utroligt at han finder sig i at hun vil bruge ham som dukke og skifte hans ble:-)
 Idag kom hun stolt hjem fra børnehave med denne fine ugle.
Så sød og enkel med en toiletrulle inden i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar