torsdag den 9. august 2012

Som tiden den flyver og der sker en helt masse.
Der her ikke været så meget tid til at blogge som jeg gerne ville, da jeg bruger meget tid på at kigge efter og søge jobs, da jeg her fra 1. august var færdig med det vikariat jeg har været i og nu er arbejdsløs :-(

Her hen over sommeren har jeg haft gang i et projekt med at shine nogle meget gamle børne møbler op vi har arvet. Egentlig er jeg stadig ikke helt færdig, da min datter har valgt at en af stolene skal være gul. Jeg har nu malet den 3½ gang, men kan se den skal have en 5. gang og jeg er så træt af den jeg er gået i stå.

Men her er et billede før og under processen, så må I få et billede år jeg bliver helt færdig.
Her er de slebet ned og bordpladen er taget af, da der skal en ny til.

Juliane vil så gerne hjælpe så hun maler bordpladen far har lavet :-)

 Endelig en dag med meget sol, så vi er rykket i haven for at male det sidste og lakere.
(Troede som sagt det var det sidste vi skulle male, men dum som jeg er har jeg valgt den stol der er mest besværlig at male til at være gul.)

 Alt blev taget ud af legehuset og der blev støvsuget så de nye møbler kunne flytte ind.

Frokostpause efter hårdt arbejde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar