søndag den 7. oktober 2012

Har været heldig idag!

Sikke en dejlig søndag.
Har været til børnebazar i Århus med hele familien, hvor jeg er kommet hjem med en masse skønne ting (kunne dog ha købt meget mere, men måtte beherske mig)

Først faldt jeg over disse dejlige trøjer fra Italy Kids.
 Her var jeg så heldig at finde et godt tilbud med fyld en pose for 500kr. hos Tankestrejf. Ja jeg kunne få meget ned i den lille pose, så jeg har givet 15 kr. pr del.
Det var godt at der var andre til at være ved ungerne mens de hyggede på hoppeborgen og mor handlede :-)

Her til aften har det så stået på bagning til manden skal ha med på arbejde imorgen. Fald over en opskrift på After eight cupcakes her på denne blog og de skulle da afprøves.


Fine blev de, og de var rigtig dejlige i konsistensen, men ved ikke helt om jeg er vild med smagen, men nu er jeg heller ikke så meget til chokoladekage, så nu må vi se hvad de siger imorgen.

1 kommentar:

  1. Kan fortælle at de andre syntes det var en rigtig god kage, og at jeg faktisk også selv syntes den var bedre dagen efter.

    SvarSlet