onsdag den 13. marts 2013

1 års fødselsdag og en vinder

Så kom dagen, hvor bloggen har 1 års fødselsdag, hvilket også betyder at jeg har trukket vinderen af min give away. Det er så dejligt at der er så mange der har lyst til at være med og velkommen til, til de 16 nye læsere, hvilket også betyder at jeg skal trække en ekstra vinder, da der er komme over 10 nye til :-) Det er ialt blevet til 85 lodder og jeg har brugt random.org til at hjælpe mig med at finde de heldige.

Tam tam tam....


 Første vinder er lod nummer 69, som er Liloulil med bloggen Bagge huset

Den anden vinder er lod nummer 1, som er englen med bloggen banditsmor-englen

Stort tillykke til jer! Vil I sende mig en mail med jeres adresse, så sender jeg præmien til jer?

Tusind tak til alle fordi I havde lyst til at være med.

1 kommentar:

  1. Iiiiih hvor super lækkert. Det er lige hvad jeg har brugt for efter min operation i mandags og skod svar på den. Er lige før jeg tuder af glæde. ( mere om det på min blog senere ).

    Jeg skynder mig at smide en hilsen afsted, inden jeg vis igen må komme på sofaen med en dyne.

    SvarSlet