søndag den 6. oktober 2013

Må skuffe mig selv igen.

Septembers månedsudfordringer blev desværre kun halvt gennemført. Jeg har fået malet rutschebane,  men gardinet til sengen har jeg ikke fået lavet. Jeg kan nemlig ikke finde ud af om der skal noget tyngde i bunden? Og så kom jeg ikke lige igang. Pludselig var der så noget andet der skulle ordnes, nemlig som jeg har skrevet i mit tidligere indlæg, soklen på huset skulle males.
Det betyder så at jeg nu kan sidde inde ved symaskinen her i oktober måned, mens det regner udenfor, så det er jo ikke så dårligt:-)

3 kommentarer:

  1. Men du fik ordnet noget andet stort i stedet - og det kan godt tælle som et forhæng ;0)

    SvarSlet
  2. Kender det alt for godt - det der med at noget andet lige kommer i vejen... Og det er jo helt rigtigt - så fik du lavet en anden vigtig ting :-)

    SvarSlet
  3. Ja det ha i ret i og så må jeg bare tage mig sammen og få lavet forhænget denne måned.

    SvarSlet