mandag den 27. oktober 2014

Kreatræf 191014

Har været til et super hyggeligt kreatræf, med en masse fantastiske kvinder.
Der var en fantastisk stemning og der blev syslet med en masse forskellige kreaprojekter, men der blev spist en masse lækre godder.







Her lidt billeder af den kreagave og værtindegaverne jeg havde med.




Her er hvad jeg var heldig at få. Der var lidt sponsergaver, hvor jeg var heldig at vinde denne hånd og hår creme fra Idhair.
I kreagave vandt jeg denne fine efterårs uro samt nogle klistermærker, som jeg ikke lige fik billeder af.

Tusind tak for en rigtig dejlig dag og en ekstra stor tak til Jonna og Nanna for at arrangere det hele.

2 kommentarer:

  1. Selv tak Anja. Det var super hyggeligt:-):-):-)

    SvarSlet
  2. Det var bare super hyggeligt at se dig igen. Har du forresten set mit kreaworkshop på IG, måske det var noget for dig :-)

    SvarSlet